13 February 2012

Antara komik terbaik saya......

Ianya satu perkara yang bagus bila mengimbau kembali kisah ini....Ini senarai komik pilihan saya dan rakan-rakan...dan tidak mengikut ranking.
Noble yet difficult
The Moon and her son
My Chemical Room mate
Erin_Eri's Double
Erin_too good to be true
Dan yang di bawah ini pilihan saya sendiri, genre komik yang mula-mula saya mesrai...Komik lawan-lawan! Sebabnya dari sekolah rendah hingga sekolah menengah saya sentiasa mengulang kaji komik Pendekar Laut dan Wira Tunggal. Strok pelukisnya, Wan Yat Leung melekat kuat dalam gaya saya....Nikmatilah.....

HIKAYAT KUNGFU IZATI
Senarai komik di atas bukan keputusan mutlak macam Anugerah Bintang Popular Berita Harian, maka tajuk komik lain juga jangan disangka tidak baik mahu pun tidak bagus...Yang penting, cintakan koleksi buku berguna, janganlah asyik cinta di muka buku (ikut lagu Najwa Latif).

No comments: