31 March 2011

ERIN_TOO GOOD TO BE TRUE


Alhamdulillah, akhirnya terbit juga komik baru ni...Karya ni saya usahakan selama 3 minggu....Tersangkut-sangkut kerana berperang dengan kemalasan diri. Selain itu, lamanya saya tidak berlatih mewarna komik 6 halaman dalam full color terasa menyeksakan.
Dah, saya tak patut cerita kesusahan saya dalam entri kali ini. Bukan mustahak pun.



Saya kira, hal tentang pelaburan dan kewangan juga boleh disentuh sedikit. Kerana umat Islam sudah tidak boleh lari daripada hal kewangan, kewangan dan ekonomi. Saya kira, ini bab baik untuk bermula dengan pelaburan yang palsu macam Swisscash. Ustaz Zaharuddin sudah mengulas hal ini dalam bukunya Wang, Anda dan Islam. Begitu juga penulis kewangan di Malaysia, Azizi Ali dengan bukunya Mencari Maut.

Pesan saya, jujurlah, berhemah, berhati-hati dan tidak terdorong oleh ketamakan.

No comments: